torsdag 20 juni 2013

Mitt liv som GräsÄnka ...

är slut :) Erik kommer hem om några timmar. Han har varit på konferans i huvudstaden, och tror vi varit så upptagna på varsitt håll så vi knapp hunnit talas vid.

Måste faktiskt erkänna att jag passat på att njuta av dessa dagar jag varit själv. Väldigt enkelt och smidigt att bara ha sig själv att ta hänsyn till och göra det man känner för, och det har jag verkligen gjort!


BBQ i Måndags hos Sandra och Shaun :) Helt fantastiskt gott ... och en jättevacker kväll.


Sandra
 

Passade på att jogga min vanliga runda, luften har varit frisk och härlig denna vecka :) 


Happy Hour på Vinology blev det ikväll!


... och vi avslutade på Ann Arbor Summer Festival där två lokala band spelade, riktigt bra bägge två! 

3 kommentarer:

  1. Vilken härlig utsikt du har när du springer! Går det bra med Run Challengen? Det går bättre för mig nu när jag bytte :)

    Hoppas ni hade en trevlig midsommar! :)

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi firade inte midsommar alls i år, men vi hade trevligt i alla fall :) Kul att det går bra för dig, härligt att komma ut och hika/jogga eller vad man nu gör.
      Den här veckan har det blivit andra prioriteringar så jag ligger nog en del efter i utmaningen.

      Kram

      Radera
  2. It was a great afternoon! viva the happy hours, BBQ's and friends :)
    hugs

    SvaraRadera