tisdag 11 juni 2013

Två glada grillare

När jag plockade upp Erkan på jobbet idag så påstod han att han var trött och hade mycket att göra:) Vad gör man inte då om en spontan BBQ och grillar en liten NY strip steak med hemmagjorda sötpotatis klyftor. Och vips så blir man så h¨r glad ;) sa dessutom åt honom att ta på sig något svalare och sexigare än jobbskjorta och yllebyxor ;) ... och då blir det förstås blått och gult :) Både Ann Arbors och Sveriges färger ,,, yeah, go blue :) 


Själv kastade jag av mig tröjan och bytte om till shorts, gissar på att vi hade närmare 30 C under eftermiddagen så det var rätt skönt att sitta ute och äta :) Av någon lustig anledning så blev korten vi tog snyggast med luftkonditionering som bakgrund ;) ?! Samtalsämnet som avhandlades undermiddagen var: - Hur går det med utredningen av Boston Marathon bombaren, och hur har det gått för de tre tjejerna som hölls tillfångatagna i Cleveland ... tycker nyheterna är dåliga på att följa upp.


Annas går veckan i förändringarnas tecken:) och jag övar på att prata om ämnen som upprör mig genom att låta bli att känna något alls och bara utfå ifrån att det ordnar sig på ett eller annat sätt. Woho, jag blir allt bättre och bättre på detta och känner mindre och mindre irritation :) På riktigt! Och jag tar inte ut något i förväg ... Det finns alltid en lösning! Vet inte om jag vågar sträcka mig så långt riktigt ,,, men det kanske till och med finns en mening med allt som sker ? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar