söndag 14 april 2013

...avslutning på helgen....

Blev en fantastiskt trevligt middag halvvägs till Detroit på "Beaver Creek", en riktigt mysig restaurang. 
Vi hade middag med tre av Eriks gamla arbetskamrater från Linköping :) Varje April är det en stor konferans i Detroit som de brukar åka på. (Samma konferans som Erik varit på tidigare, som även gjorde att vi hamnade i Michigan) Hur som helst så har det nästan blivit lite av en tradition att hänga lite med dem under den veckan som de är i trakten. På Torsdag kommer de till Ann Arbor så då får vi träffa dem igen  :) Yeay, kul att hänga med svenskar, speciellt folk som vi i stort sett känt sen vi flyttade till Linköping för ungefär 8 år sedan :) ... ser att Erik och jag lyckats matcha varandra med randiga kläder, - likadana träningsoveraller nästa.






6 kommentarer:

  1. Haha, vad roligt med matchande outfits :) Var det med flit? ;)
    "Man blir ju som man umgås" liksom... :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Såklart det var med flit ;) Matchar inte du och M varandra när ni går ut :) ?

      Radera
  2. Inte frivilligt ;) Ibland tar M på sig något som matchar mitt, för att jäklas. Men då orkar jag inte byta för jag tänker att jag tog ju på mig mina kläder först! Haha :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Våra kläder såg inte speciellt matchande ut i verkligeheten :) Mixtrade lite med foto filter och då blev det mer påtagligt. Vi har råkat matcha av misstag tidigare några gånger, men försöker normalt undvika det hahahaha :)

      Haha, kul att din pojkvän jäklas - det är lite penisonärsvarning över att matcha ;)

      Radera
  3. Åhhh, alltid lika kul att umgås med svenskar. Speciellt som man är så långt från Sverige :)

    SvaraRadera