torsdag 15 september 2011

Det är friskt och soligt ute

Idag är det aningens svalare ute, hela 52 grader ;) Och i natt ska det bli frost sägs det, då får jag ta in min palm och min hibiskusbuske :)

Det är en frisk dag och jag har varit och hjälp till att förbereda "International Neighbor Fall Reception". Har även lovat att sitta i hjälpa till med "barnpassningen" mellan kl 1.45-3 :)
Hur som helst fanns det knappt något kvar att göra just nu så jag åkte hem och åt lunch. Med andra ord, jag var överflödig, och jade kunnat kört ett jogg och styrketräningspass denna morgon. Hade faktiskt ställt klockan på 7 för att gå upp och springa innan frukost, men eftersom det bara skulle vara tre grader ute så så ställde jag in det. Att gå ut och springa nyvaken och dessutom frysa ihjäl är inte riktigt min grej.  Det får bli i kväll istället! Vet inte om det är bra med avbrott i mina rutiner eller om det gör mig irriterad hahaha:) Ett som är säkert är att det är förbannat skönt att komma hemmifrån!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar