fredag 23 september 2011

Sugar rush

I dag är inte vilken dag som helst utan Eriks födelsedag. Jag bakade en marängtårta  i går kväll som jag fyllde med hallon och banan:) Tyvärr övergräddade jag den :(
I morse bakade jag "biscuits" - amerikanska scones typ.  Sen uppvaktade jag Erik med sång och presenter - han fick ett ps3 tennisspel  och boken "How to kill a mockingbird" ;)

Tårta och biscuits ledde även till en ihållande sockerkick och hjärtklappning hos mig :) Känner mig nästan hög :) I kväll ska vi ut och ha middag för Eriks jobbarkompis Jiri som åker tillbaka till Tjecken om några dagar! - vi passar väl på att fira Erik också förstås  :-)
Stort Grattis till tvillingarna Karin och Erik på födelsedagen! 

3 kommentarer:

  1. Bra dag din man ar fodd pa! :P

    Later som ni hade trevligt och att han blev riktigt uppvaktad..:)

    SvaraRadera
  2. Det var supertrevligt :) Hm bra dag, kanske fler bra saker som hönder då ?!

    SvaraRadera
  3. Later bra det! Var sjalv ut och firade lite da aven jag foddes samma dag for ett antal ar sedan...:)

    SvaraRadera