lördag 11 februari 2012

God Morgon

Gick upp klockan sju i morse, vilket inte hör till vanligheterna en Lördag :) Jag kunde inte sova något vidare i natt, utan har mest legat vaken. När jag väl somnade drömde jag mardrömmar i ett par omgångar och vaknade ur dem med ett ryck, usch. Men man kan väl inte va på topp jämnt;) 


Anledningen till att jag gick upp kl 7 var att Eriks alarm ringde. Han har nämligen lovat att skjutsa en kompis till flyget, hoppas verkligen det är plogat för vi fick massa snö i natt, och det är svinkallt! -Se den nytagna bilden ovan.

Eriks jobbarkompis har tutat i sin flickvän att han och Erik ska på en konferans i Tennessee i helgen - oh yeah, för konferanser är ju på helgerna! Egentligen ska han flyga hem till hennes pappa för att fråga om han kan få gifta sig med henne :) Sen ska han köpa en ring och flyga tillbaka i morgon :) Det är väl romantiskt på något vis antar jag, gammalmodigt men gulligt ;) Pappan hade tydligen ringt upp och sagt att han vet vad som är på gång, och det är helt okay att fråga på telefon och bespara resan. Men nej, han har bestämt sig för att fråga personligen :)  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar