måndag 6 februari 2012

Superbowl Hangover ...

Hahaha, så illa är det inte riktigt :) Höll mig ganska nykter och pizzan kändes rätt nyttig :) Har fått det bekräftat att sport inte riktigt är min grej - på tv i alla fall. Lyckades inte hålla koncentrationen på Super Bowl matchen. Kan delvis bero på att de spelar cirka 10 sekunder i taget, och sen blir det avbrott. Sen några sekunder igen. Bollen flyttas några meter i taget innan alla slänger sig som en stor klump och slår både på varandra och bollen :) ... on and on .... Försökte däremot bli imponerad av den berömda reklamen:)

Får väl hylla Clintan i Chrysler reklamen där han förespråkar att man ska kämpa för ett bättre Detroit :) Yeah, gillar när man ska försöka rädda något tillsammmans :) Om Clintan tar ledningen så lovar jag att följa och rädda Detroit. (Om inte annat för att det mesta inom bil utveckling och forskning ligger häromkring.) Har fortfarande inte givit upp hoppet om att jobba som sjuksköterska i centrala Detroit, med skottsäker väst och att få lära mig prata äkta amerikanskt gansterslang :)

Reklamen finns här: http://www.youtube.com/watch?v=vEM9dodyABo

Kanske inte så nyskapande, men jag gillade Fiat reklamen:) Bilen är ju sååå förbaskat söt :)
http://www.youtube.com/watch?v=cpi2IAec9Ho

2 kommentarer:

  1. Jag känner ingen annan som gillar reklamen i sportsändningar själv hatar jag när dom bryter när det är som mest spännande.Du ska nog sporta själv istället det är du ju bra på.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Maud, det där med reklam i Super Bowl är lite udda :) Det görs reklam speciellt för superbowl - eller som har premiär då, och det är en tävling och man kan rösta på den bästa reklamen!

      ... många tittar mest för att se reklam :)

      Radera