söndag 12 juni 2011

I'm back :)

Har funderat lite vad jag ska göra med bloggen :) Jag tycker att jag kunde ha fått lite bättre respons på bloggen i form av kommentarer, - samtidigt som jag egentligen inte vill att så många ska läsa bloggen, och jag aktar mig för att ge ut adressen i onödan. Jag länkar ytterst sällan och gör absolut INGEN reklam för bloggen, hahaha. Lite motsägelsefullt kanske ;)

Med att jag inte vill att många ska läsa menar jag att det kan ibland (man väljer själv) vara lite utlämnande att blogga och man har ingen aning om vem som läser... Jag vill ändå ha en öppen blogg och inte hålla på att bjuda in vissa eller ha lösenord.

Men skitsamma, jag kommer vara så öppen som jag känner för att vara, och hittar någon som inte borde hit, så whatever, är jag så intressant, så är det väl bara att läsa hahaha :) Det är ju ändå för min skull jag bloggar.

Haha, jag vet att Patrik och Maud blir ledsna om de inte får ta del av min  "fantastiska vardag" och spirituella bilder :-) ...  so here we go again :)

7 kommentarer:

  1. HAha, forstar hur du tanker... kanner likadant sjalv... ar ju kul nar man far lite respons, nan kommentar lite nu och da, men och andra sidan skriver jag mest bara for min egen skull och vem vet vem som laser egentligen? oh well.. ar val risken man far ta, right?

    SvaraRadera
  2. Det är kul att få ha lite koll på vad du gör/tänker. Men det ska gå lätt att ge kommentar eller spontansvar. Har ju så bråttom....kram

    SvaraRadera
  3. Johanna: Yes precis ;) Det är så man ska tänka :) Och TACK för du kommenterar flitigt, det e skoj och uppskattat :)

    Monika: Haha det e lugnt:) Kul att du läser :)

    SvaraRadera
  4. Du måste fortsätta skriva Gabbe det är som att läsa din dagbok som normalt inte är OK men här kan vi som vill ta del av ditt liv utan att tjuvläsa

    SvaraRadera
  5. Maud :) haha Kul att du läser;) Jag ser fram emot att läsa din dagbok sen oxå då :)

    SvaraRadera
  6. Kära Dagbok
    KL9 frukost med hembakat bröd
    KL10 kollade text TV
    KL11 till 16 fyra pass med gräsklippning på ca 40 minuter vardera däremellan vila med korsord
    KL17 plötsligt blev det soligt och varmt grillväder ?
    Nej det blir nog prinskorv och omelett som planerat

    SvaraRadera
  7. Hahaha, jag tycker att du ska ha en blogg Maud :) Då skulle jag ha mer koll på er ;)

    Kul att klippa grås, det luktar så gott ;)

    SvaraRadera