måndag 18 juni 2012

Mackinac Island

På Lördagen klev vi i land på Mackinac Island. En liten ö där inga bilar tilåts!!! - Antingen cyklar man eller åker häst och vagn. Väldigt fint och mysigt :)



Vi bestämde oss för att promenera runt hela ön - de flesta väljer att cykla hahaha. Jag insåg att kilklack inte är den bästa skon och promenaden tog enligt Anna tre och en halv timme.


Ön hade de absolut finaste husen! Jag blev alldelleds sjuk av att
titta på dem och känner hur mitt husbehov blir större och större hehehe.


... men i dag har Anna åkt hem tyvärr och det är redan sååå tomt. 
Så nu är det bara back to work och vardagslivet.





6 kommentarer:

  1. Hon måste ha varit mycket nöjd med besöket efter att ha fått se så mycket fina ställen :) Michigan har otroligt mycket att erbjuda!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror hon var rätt nöjd faktiskt :) ... och det var jag med, jag var superimpad av Traverse City, vill tillbaka o hyra stuga!

      Radera
  2. Gud vad mysigt det låter och ja, husen är alldels underbara!

    SvaraRadera
    Svar
    1. I know, husen är såååå fina :) Vill ha varanda ett ;)

      Radera