måndag 25 juni 2012

Tack hörrni :)

.... för att ni fortfarande tittar in här på bloggen :) Jag vet att det varit dålig uppdatering den sista tiden - vilket inte betyder att det inte händer något, tvärtom... tycker att det börjar röra på sig ;)

Jag vet inte vad det är med mig, har känt ett behov av att vara lite mer privat ett tag :) ... men jag återkommer snart! I morgon bär det dessutom av till Montreal, jösses vad fort tiden går! Har inte hunnit kolla upp så mycket kring resan mer än Montreal ska vara en riktigt trevlig stad  precis som de flesta andra ställen i Canada ska den kännas som en blandning av Europa och USA.

Det ska vara ganska säkert att vandra omkring där - och det ser ut som det ska regna en del ( tornadoes verkar dock ovanliga;)) ... men hoppas på lagom varmt och lite soligt ändå. Tror det blir en del egen sightseeing eftersom Erik ska vara på konferans större delen av tiden. Min plan var att locka med honom och övertala honom att smita eftersom han inte skulle hålla i någon presentation - men nu kanske han behöver det i alla fall :) Men det kanske är bra att vara självständigt och våga ge sig ut på egna äventyr! :)

2 kommentarer: