fredag 1 juni 2012

Rainy Friday

Från att ha haft den varmaste våren någonsin i Ann Arbor typ - nytt rekord! (Det har varit runt 25-30 graderen stor del av tiden) Så börjar Juni med 13 grader och spöregn - och helgen ser ut att bli regnig. Vi som ska på bbq party i morgon - hehehe, min bild av mig själv i en skir sommarklänning bleknar lite ;)

Veckan har har gått i ett, och jag ska snart i väg igen ;) Jag är i alla fall jätteglad att min älskling är hemma igen. Livet känns så annorlunda än det har gjort de senaste veckorna! Efter att ha varit bort från varandra i nästan en månad så uppskattar jag Erik superdupermycket! Han är ju så perfekt, snygg, snäll, rolig, sexig, luktar helt underbart och jag har till och med fått honom att laga mat mittt i veckan ;) Ensamtid i all ära, men det är mycket roligare att vara två :)

2 kommentarer:

  1. HÄR HAR VI HAFT DEN KALLASTE VÅREN PÅ LÄNGE,IDAG VAR DET DEN KALLASTE 3 JUNI PÅ 84 ÅR I STOCKHOLM.DEN FINASTE DAGEN VI HAR HAFT VAR NÄR DIN ERIK VAR HOS OSS PÅ EN GRILLKVÄLL HAN KOM MED SOLEN OCH VÄRMEN DET VAR TREVLIGT

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha, usch då. Då kan det bara bli bättre ;)

      Radera