söndag 3 mars 2013

Back to normal...

Vi är som sagt väldigt glada över att elen kom tillbaka under Torsdags kvällen:) Vilken lyx att att ha det varmt igen! Så i Fredags gick vi ut och firade på Jolly Pumkin hahaha. Sen hade vi efter ett hett tips köpt biljetter till "the Ark" för att se Eilen Jewll. Riktigt bra konsert och Eilen var fantastiskt underhållande  och riktigt bra- en sådan tjej som man skulle vilja ha som bästis ;) 

Helgen är som oftast slö - mitt mål var att denna vecka träna varje dag, men pga elavbrottet (jag vet, alltid något att skylla på ) så skippade jag några dagar eftersom vi har vårt gym i vår källare, och där var det riktigt mörkt och kallt :( ... och under Fredagen var jag för lat helt enkelt.

I går var vi även till Best Buy, jag funderar på att köpa en Kindle eller Nook - men blev lite förvirrad över utbudet. Vilka funktioner behöver man egentligen, och de tidigare versionerna efterliknar en vanlig boksida mer vilket jag gillar ... Sen funderar jag ju äver hur det är att läsa på en platta istället för en riktigt bok, antar att det går lika bra. Får fundera lite på detta stora beslut :) 


Jag på Jolly Pumpkin i fredags.

2 kommentarer:

  1. Jag har en Kindle. Den enklaste av alla med bara wifi ingen 3G. Jag ville bara ha en basic till att läsa på. Vill jag surfa på internet använder jag telefonen, iPaden eller datorn. E-inc är MYCKET behagligare att läsa på en tex Kindle Fire och iPaden. Det är nästan som att läsa en bok. Dom nya Kindle har väl bakgrundljus som ska göra att du slipper ha lampa när det är mörkt. Det ska fortfarande vara e-inc men jag har inte provat så jag vet inte hur det är. Hur som helst, jag älskar min Kindle. Älskar att ha möjligheten att ha många böcker med mig, kunna köpa böcker och få dom nedkladdade direkt osv. Sen måste välja hur fancy du vill ha :)

    SvaraRadera
  2. Tack för dina tips :) Tror det blir en kindle av den enklare sorten. Lika bra att satsa på bra skärm och inte kunna surfa - det är bara distraherande :)

    SvaraRadera