fredag 10 maj 2013

Det där med att vara gravid ...

hehehe, sorry om rubriken var missledande - men jag är INTE gravid och försöker inte bli just nu heller. MEN det känns som om alla andra är det :) De flest bloggar jag läser - inklusive Blondinbella, verkar samtliga vara på smällen ;) Men om man nu ska gå på vad min kära make säger - yepp han påminner mig jämt om hur min klocka tickar - så kommer vi vara runt sjuttio när ett ev framtida barn är 20 ;) För att vara ingenjör, som dessutom doktorerat så är han fruktansvärt  dålig på matte ;) ... så gamla är vi inte ;) Men jäklar vad jag börjar känna av att klckan faktiskt tickar ... speciellt i år.

4 kommentarer:

  1. Hoppas att bli någon av dom första att få veta om något är på G

    SvaraRadera
    Svar
    1. Om och när det blir aktuellt så lovar jag att du blir en av de top 3 som får reda på det först ;)

      Radera
  2. Du ser ovanligt fräsch ut för att vara nästan 50 år ;)

    SvaraRadera
  3. Tack!! Gör vad jag kan för att hålla mig ungdomlig ;)

    SvaraRadera