onsdag 15 maj 2013

Wednesday

Härlig Onsdag här i Ann Arbor, strålande sol och 28 C varmt!!! Dessutom luktar det sommar och syren i luften, hur underbart som helst. Funderar på att ge mig ut på en joggingtur men det känns lite som det är i varmaste laget ;) ? Full rulle känns det som det varit annars... det går mycket upp och ner just nu. 

I går fick vi ett beslut vi väntat på. (eller ja, vi har nog anat det under en tid.) Först såg det ut som att det något inte skulle gå vägen, några timmar senare kunde saker inte vara bättre och jag svävade på rosa moln och fick känslan av att det är NU allting ordnar sig och livet kändes plötsligt perfekt :) ,,, några  ytterligare timmar senare kändes kändes det som att luften gick ur mig. Jag hade missuppfattat och nu vet vi varken ut eller in igen. Men troligtvis kommer det inte att lösa sig till det bästa i alla fall, och nu känns det bara mer komplicerat :(  ... jag talar fortfarande i gåtor jag vet! Så vad kan jag göra ?! ... fortsätta leva i nuet och fokusera på vad JAG vill och hoppas att resten löser sig på vägen :) 

Jag planterade massor av tulpaner i höstas, så fina dem är!

2 kommentarer:

  1. Åhhh så jobbigt! Det kommer säkert att ordna sig i slutändan och det kanske är en mening med det som hände. Kanske finns något bättre runt hörnet. Vet ju inte vad det är men hoppas att det löser sig för er. Många kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Försöker också tänka lite så ,,,att det kanske inte är meningen riktigt ... och visst löser det sig alltid på något sätt, även om det ibland är svårt att se när man är mitt inne i det.

      KRAM!!

      Radera