fredag 23 augusti 2013

Another Saturday Night ...

... tänkte jag skriva ända tills jag kom på att det bara är Fredag:) And guess what, jag är mitt inne i en fem dagars ledighet, rena lyxen :) Tanken var att vi skulle åka iväg men Erik kunde inte ta ledigt idag eftersom han hade ett viktigt möte och presentation, så kan det gå ibland :) Men jag har haft det bra ändå och njutit av solsken och fina vänner :) ... och inte fy skam att tillbringa kvällarna med min käraste make, något man inte blir bortskämd med när man enbart jobbar kvällar. Nästan så att det känns mysigt att få tillfälle att laga mat igen ;) hahaha. Nu har min käre make stuckit ut och hänger med våran granne next door som även råkar vara hans jobbarkompis :) Själv var jag ute och gosade med hans katter som bara får vara ute en stund om kvällarna. Hur som helst så känner jag bara en sådan tacksamhet över livet :) Ibland är det bra trevligt alltså!!

2 kommentarer:

  1. Håller med dig... ibland är det bra trevligt alltså! Enorm skön känsla...:) Kram!

    SvaraRadera