torsdag 29 augusti 2013

Thörsdej

Så veckans lediga kvällar, det vill säga gårdagen och idag har tillbringats med vänninor ute på stan - igår Norhtville, ikväll Ann Arbor - och massor av god mat :) Frågan jag ställer mig är varför man alltid blir så förbaskat hes av att gå ut och äta i USA, svaret är förstås ljudnivån som är galet hög - är det bara jag som nästan tappar rösten eller känner någon igen sig :) ?

Dagarna har tillbringats med mina nya husdjur - myrorna ;) ... kan nu uppdatera och tyvärr meddela att samtliga är avlidna :) ... har även insett att jag måste strukturera upp min fritid. Göra en lista på vad jag tycker om att göra och verkligen ta tag i saken och planera in det!!! Vad gör folk på sin fritid egentligen ? Jag vill inte att livet bara ska passera, jag vill verkligen leva :)

2 kommentarer:

  1. Att göra trevliga saker med människor man tycker om är väl en meningsfull fritid

    SvaraRadera