fredag 18 mars 2011

Body Building

För två veckor sedan var det Eriks tur att shoppa haha :) Vi investerade i en bänk och hantlar med lösa vikter :)

De är mina vikter på bilden, jag var sist att träna igår kväll:) Erik har mycket tyngre vikter och även 8 cm mer biceps haha ;)

... så nu har vi något vettig att göra om kvällarna! Sen två veckor tillbaka har jag som mål att motionera varje dag. Jag varvar powerwalks/pilates/styrketräning. Det har hittills funkat helt ok, även om det mest blivit promenader. Promenader är det som känns lättast att komma iväg på :) Kanske för att det har varit visningar av huset flera förmiddagar sista tiden;) Känns bättre att vara ute, än att ligga på golvet och köra pilates när det kommer folk och glor haha.

Men behöver bli av med lite kg så då är promenader bra! När vädret är så här fint så är det skönt att vara ute också ;) I går kväll vid tiotiden var det tjugo grader ute!!! och jag fick ha fönsterna öppna för att inte svettas ihjäl!

1 kommentar:

  1. Igår fick vi 3cm snö men idag är det soligt och
    riktigt varmt jag har suttit på altanen och
    njutit av takdroppet
    Härligt att känna att våren är på gång

    SvaraRadera