onsdag 16 mars 2011

George

I Måndags pratade Erik om att det var någon filminspelning på norra Campus där han jobbar, och det ryktades att George Clooney var där :) Och mycket riktigt, idag träffade jag på ett par galet glada japanska tjejer som hade varit statister under en filminspelning i går med herr Clooney. De hade varit där under 8 timmar och blivit ombetta att ha ombyten med sig och att klä sig strikt. Folk hade släpat med sig stora resväskor, haha. Men tydligen hade de aldrig blivit ombedda att byta om. Filmen har någon typ av politisk handling och de fick vara publik under ett tal :)

 De var i alla fall väldigt imponerade över George som tydligen var regissör :) Han had varit supertrevlig, professionell och underhållande! De japanska brudarna hade även tagit kort i smyg på George haha :) ... och stilig var han indeed !! Jag borde ha varit där :) Så fort George hade sett mig så skulle hans så klart upptäckt min skönhet och talang, och tagit mig raka vägen till Hollywood haha ;)

Kul men mindre intressant är att det idag är härliga 13 grader varmt och helt underbart ute:) Var och fikade på Starbucks downtown och såg CRAZY människor i shorts och t-shirt :) Jag hade skinnjacka och tygskor :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar