onsdag 29 augusti 2012

Att pimpa en kruka

Tycker det är svårt att hitta snygga krukor här i USA. generellt verkar folk ha färre krukväxter inomhus, kanske dels för att de saknar fönsterbrädor :) Hur som helst så provade jag på att styla en stor grå plastkruka från Walmart för tre dollar. Jag klädde den i prickigt presentpapper och limmade med ett kombinerat decoupage lim/lack. Gillar mönstret :) Men jag var alldelles för fumlig och det blev massor med bubblor och små revor så det ser långt ifrån professionellt ut. Men på håll så är det helt okay :) 
Och det är ju förbaskat kul att pyssla :) 



4 kommentarer:

  1. Det ser jättefint ut på bild i alla fall :)

    SvaraRadera
  2. Haha. Vad FIN det blev! Ja, visst är det kul att pyssla!? Jag var jättepysslig förr men nu när jag faktiskt har massor av tid till det hittar jag aldrig inspiration. KRAM!

    SvaraRadera
  3. Tack ;) Det e superskoj att pyssla, önskar jag hade mer tid bara :) Hoppas du hittar lite inspiration :) Kram

    SvaraRadera