söndag 12 augusti 2012

... och det tar sig.

Vi har idag köt en byrå på Recycling Ann Arbor, kan inte riktigt bestämma mig om det var ett helt lyckat köp eller inte, hm, vi får se. Tror byrån smälter in mer när det kommer upp gardiner och så, just nu känns den lite malplacerad eftersom den har en helt annan stil än sängen!

Annars har jag spenderat massor av timmar på uteplatsen, kände att jag ville ha den klar så man kan sitta ut och grilla och även bjuda över folk ;) Hur som helst så var allt igenvuxet och fullt med ogräs och gammal sly. Jag rev bort allt, grävde igenom rabbaterna och la massa söta stenar i kanterna, och sen köpte vi röd bark och lade över så det ser väldigt prydligt ut! Hade gärna planterat mer växter, men eftersom vi bara hyr så finns det gränser på hur mycket tid och framför allt pengar man vill lägga ner. Men 30 dollar får det vara värt för att kunna njuta utomhus i ett år ;)

2 kommentarer:

  1. Jag är nyfiken på hur det ser ut där ni bor nu visa några bilder,både inomhus och ute

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha, jag ska, när jag hittar kameran, och kommer i ordning lite i alla fall ;) Utomhus skulle jag kunna visa i och för sig ;)

      Radera