måndag 20 augusti 2012

Här bor vi!


Vi bor i det blå-grå huset :) Vi bor i mitten i en länga av sex sammansatta hus :)

 Samma hus, annan vinkel, gillar att vardagsrumsfönstret buktar ut i lite San Francisco stil ;)


 Detta är utsikten från köksfönster, gräsmattan får nyttjas av alla som bor här - det svalare vädret och regnet har gjort allt grönt igen!


Uteplatsen är större i verkligehetm, men vi har rensat upp och satt ut möblerna och grill förstås! Lite tråkigt att man inte ser ut över gräset, blir lite instängt, men skönt med lite privatliv å andra sidan.

12 kommentarer:

  1. Åh, vad mysigt! Jag vill också bo i hus :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hus e mysigt, längtar så efter ett eget så man kan göra precis vad man vill :) Men antar att detta duger tillsvidare ;)

      Radera
  2. Det ser jättetrevligt ut,jag tror inte ni skulle kunna ha en bostad som inte har en uteplats det förhöjer verkligen livskvaliten

    SvaraRadera
    Svar
    1. Uteplats är mysigt!! Man måste ju ha någonstans att grilla ;)

      Radera
  3. Åh jättefint hus! Där trivs ni väl iaf =)
    Hälsningar från en väldigt avundsjuk =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi trivs med det mesta ;) Sen kan man alltid förbättra ;) Men det är mysigt med mer utrymme och tre våningar ;)

      Radera
  4. Det ser jättemysigt ut :)
    Precis som Nadja, skulle jag också vilja ha ett hus!

    Hoppas allt är bra annars, kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det e ganska mysigt :) Hus e nice, även fast det bara e townhouse - jag vill ju förstås ha ett stort riktigt som jag äger hahahaha;)

      Kram!

      Radera
  5. Vad nice!! Haha det ser ut som det huset vi gick förbi där ett gäng collage kids hade toga-party mitt på dagen om du minns? Är det på den gatan? :D ser jättemysigt ut iaf, jag är avis på uteplatsen! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ahhh, hade varit nice att bo i ett partyområde :) men tyvärr , detta är ett bostadsområde i norra Ann Arbor, och inte på gångavstånd till downtown. Fördelen är att det finns gym och pool - vi har ännu inte hunnit spana in dem.

      Uteplats e nice, blev grill i dag :) Kram

      Radera
  6. Hej. Jag inser att det var alltför länge sedan jag kikade in ordentligt här. Har ni flyttat?! Hur går det med dig? I'm back in SF och söker jobb. Fantastiskt kul.....eller nåt. Mest frustrerande och irriterande. Vi hörs! Kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Helloooo,,, jajemän, vi har flyttat, men bara inom Ann Arbor :) Lycka till med jobbsöket, förstår att det inte e helt enkelt - det e ju ett helt anat land för 17, och dessutom ingen ssk brist längre :) Men e övertygad om att du fixar det! Kram

      Radera