torsdag 27 september 2012

Äntligen Smart

Gissa vad jag gkorde igår ? Skaffade en smartphone :)  Nu kommer mitt liv automatiskt bli roligare, enklare och mer tillgängligt :) Shit vilken kul leksak, det är verkligen en dator - och vilka appar det finns!! Känner mig verkligen som ett barn på julafton.

Jag har verkligen haft den enklaste, billigaste telefonen som finns. Från början var det bara för att det var det enklaste att skaffa innan man fått social security nr osv. Sen kändes det bara för dyrt att byta upp sig. Och det kändes faktiskt lite coolt att ha en telefon som inte hade något! - inte ens kamera. Lite som att jag var ett levande bevis på att man klarar sig med väldigt lite. Men varför klara sig med lite när man kan få, mera ? ;) Så nu jäklar, ska jag njuta av min smartphone :) 



6 kommentarer:

  1. En iPhone står på min nästa inköps/önskelista. Jag har länge försökt att motstå men nästa telefon blir definitivt en sån. Blir det on-the-go-blogging nu? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, jag hoppas jag lyckas fatta hur man gör inlägg från mobilen, då kanske det blir lite roligare spontanare inlägg :)

      Radera
    2. Prova bloggpress. Den använder jag på iPaden :)

      Radera
  2. Hoppas att du inte faller in i en Smartphonekoma och glömmer att skriva på din blogg,det vore tråkigt för oss som gärna går in och läser

    SvaraRadera
    Svar
    1. ... hoppas snarare att telefonen skakar lite liv i bloggen :) Det finns massor med tillfällen där jag sett något rolig/ annorlunda/ irriterande som hade varit kul att blogga om, - men det rinner ut i sanden när man inte kan göra det omedelbart ;) ... men vi får se, en kul leksak är det allt, bara jag lär mig fatta hur den funkar hahahah ;)

      Radera