måndag 10 september 2012

Shoes ...

Kommer ni ihåg Sally, bibliotekarien som extraknäckade med att gå in andra människors skor :) 

Hahaha, älskar sättet hon går på ;) Skulle verkligen behövha någon som henne. Försöker gå in skor så jag ska ha något att gå i i NYC. De enda par platta tygskor jag har gick det hål i, och i ärligehetens namn så har de passerat bäst före datum. Köpte ett par söta virkade tygballerinas, men jösses vad osköna de är, tror de är lite för små för jag får verligen superont i fötterna efter några timmar. Så i går blev et ett par läderballerina skor med liten kilklack som känns hyfsat lovande :) Använder de på jobbet för att gå in de hahaha, kanske lite överkurs med tanke på att de rekommenderar crocks eller gympadojjer :) Men så länge jag gör vad jag ska så borde det inte spela roll :) Som sagt skulle gärna hitta någon som går in dem :) 



2 kommentarer:

  1. Ah, Sally! Jag minns och blir lite nostalgisk.. Hoppas skosituationen loser sig, jag tvingade Curtis att ga runt hela New York..

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha, stackars Curtis ;) Men det sägs att man ska uppleva stan till fots :) Har nog gjort av med 10 skavsårsplåster i dag :)

      Radera