måndag 24 september 2012

Måndag

... och så var det Måndag igen :) Tyckte Mikaela beskrev så fint i sin blogg hur hon vaknar varje Måndag morgon och ser möjligheter ;) Jag vaknar och önskar det vore helg igen hahahaha - dags att göra något åt mitt liv kanske ;) ?!

Helgen har varit härlig och underbar :) I Fredags kväll var vi ute och åt - ett brasilianskt steakhouse som hade köttbuffe, det var servitörer som sprang runt med stora köttstycken och dessutom kom de fram till borden och skar upp köttet så fort man ville! De hade massor av olika köttstycken och även räkor, kyckling, lamm! Hur mycket god mat som helst. På Lördag hade vi en trerätters middag och bjöd för första gången hit folk! Hela dagen gick åt att handla och planera maten, och kvällen till att äta hahahaha! När vi skulle sova undrade Erik om jag var okay eftersom jag andades tungt och annorlunda - hahaha kroppen hade lite svårt att smältra all mat så klart!

På Söndagen fyllde Erik år och kom i fatt mig lite i ålder;) Han vill ha en lugn födelsedag eftersom vi firat lite i förväg både Fredag och Lördag, men när Eriks kompis Jake hörde att han fyllde kom han och fästmön över med massa nybakat - jag börjar förstå folk som äter i hjäl sig.

Sorry för bildbristen - men kamerans minneskort pajjade sista dagen i NYC och vi fick limma ihop det för att överhuvudtaget lyckas föra över NY bilderna till datorn - men ska köpa nytt snart.

Hur som helst Måndag kväll och jag har i alla fall tränat - det vore så jäkla kul att komma i superform i höst! Kanske skulle ta och göra ett program  :) Saknar tiden när jag hade möjlighet att träna varje dag. Men med lite mer planering så borde det väl gå ?!?!


4 kommentarer:

  1. Tack sa mycket! Sa din Erik fyllde ar i sondags ocksa? HAha, bra dag att fylla ar pa..;) Sa du ar ocksa lite av en cougar? hur mycket skiljer det mellan er om jag far fraga?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jepp Erik fyllde i Söndags :) haha jag är inte så mycket cougar, det skiljer bara ett år och fyra månader :)

      Radera
  2. Det ar ett jadra atande pa er i Ann Arbor... :0)

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha, det är det verkligen,,, måste amerikanisera sig, du vet, äta mycket, shoppa ;) ...- osv

      Kram

      Radera