söndag 29 maj 2011

Happy Birthday :)

I dag fyller jag år, hurra hurra :) Jag har haft en jättebra födelsedag! Eriks uppvaktade mig på morgonen trots att han har feber och är sjuk. Fick frukost med bagels, danska pannkakor och cupcakes. Blev nästan lite sjuk av allt socker hahah, men oj så gott! Se öppnade jag födeslsedagkort och presenter ;) haha. Tack så jättemycket ni som grattat och uppvaktat. Jag är så rörd och tacksam över de som kommit i håg min dag :)

Erik och hans familj är verkligen helt underbara och generösa. Fick alldeles för mycket pengar av svärföräldrarna, men det är verkligen så uppskattat :) Av Erik och hans syskon med respektive fick jag playstation 3 spel :) Sports Champion Ship och Fit in six med kamera och kontroller till :) Erik och jag har spelat större delen av dagen, jag klådde E i svärd och han sopade banan med mig i pingis :) Fit in six är ett träningspel där man själv kan sätta ihop övningar beroende på om man vill ha muskler, styrka, konditon eller balans. Det finns massor av kombination, hur häftigt som helst :)

Blev helt galet glad och överraskad av ett blombud som kom och ringde på! Tack Erik F så jättemycket fär blommorna, gud vad gulligt du är :) Blev glad och rörd, de är verkligen superfina :) ... du lyckades överraska:)

Det enda som kanske skuggade dagen var det hotande ovädret. Jag hade svårt att koppla av under dagen och var tvungen att kolla uppdateringarna, usch jag får sluta upp med det!!! Men på eftermiddagen runt fyra, fem gick det ut en tornadovarning. Det började tjuta på radion och varningsystemet utomhus tjöt, vilket betyder att man genast ska söka skydd! På tv sa dem att det skull bli mycket starka vindar/tornado!! tillsammans med kraftig åska, regn och hagel som skulle ge översvämning. Man skulle plocka bort alla lösa saker utomhus som möbler och krukor, vilket vi gjorde! Sen skulle man genast söka skydd inomhus långt bort från fönster. Jag får alltid panik när det handlar om väderkatastrofer, och jag kände mig som vår sista stund var kommen. Som tur var Erik MYCKET lugnare hahaha. Och jag är sååååå tacksam att det bara kom lite regnstänk och mellanlätt åskmuller!! Men fy fasen vad alla varningar skapar ångest :(

Resten av kvällen ska vi ha skoj och äta världens möraste ribs och mysa! TACK igen alla som på något sätt hört av er och förgyllt min dag:) Jag är så tacksam att ni finns!

2 kommentarer:

  1. Happy happy belated birthday!! :) LAter som du hade en toppen dag!

    SvaraRadera
  2. Tack :) Ja det var en riktigt bra dag :) Har din dator frisknat till nu då ? ;)

    SvaraRadera