lördag 7 maj 2011

Sugarpie honeybunch You know that I love you I can't help myself




Vi har varit på Motown Museet i Detroit idag! Jag älskar Motownsoundet. Studion ligger i ett vanligt villakvarter och hela längan blev uppköpt för att inte störa grannarna när det gjordes inspelningar :) Fram till 1972 spelades det in massor svart musik av världsklass! Och vi har varit i den blygsamma studio där bland annat Diana Ross och Marvin Gaye spelat in massor av hits.

Vi drog även med svärföräldrarna på Eastern Market, och den var superstor! :)

... kvällen avslutade på Cottage Inn i Ann Arbor :) ... och nu är vi mätta och belåtna och spricker snart!



 Motown Museet.

1 kommentar:

  1. omG! Det är inte ofta som jag blir avundsjuk men nu blir jag det. Dit har jag velat ända sen -60 talet. Då ville jag sjunga in nåt där men nu skulle jag nöja mig med att titta och minnas. Fasen, vad roligt! Bästa soundet ..ever! Wow!!!

    SvaraRadera