lördag 14 maj 2011

Vi har köpt utemöbler

Tyvärr missade vi den värsta värmen, men vad gör det. - Det varma halvåret har knappt börjat :)

Jag är helt kär i våra skitsnygga utemöbler :) Tyvärr gör jag alltid samma misstag, jag faller för för stora möbler hahaha :) Den platsen jag sitter på blir nästan grillad av grillen hahaha ;)

Jag som har planerat att ha miljoner blommor och planter, nu kommer inte allt få plats :) Men jag kan ju faktiskt ha lite av allting, och följa svärmor Brittas råd om att ha en del lådor på hängandes på räcket :)

2 kommentarer:

  1. Det där såg mysigt ut ser fram emot att få se en bild när alla växter är på plats en kruka med en solros i vore snyggt på det bruna bordet när ni ska fira eran bröllopsdag
    För övrigt är det gott med grillad skinka

    SvaraRadera
  2. Japp, vi har en del plantor stående vid väggen som inte syns... har tänkt att odla några solroser oxå faktiskt :) Blommor är så billigt här :)

    Hade lite bråd att fixa allt omedelbart, men tyvärr är vädret mycket kallare och regnigare nu hahaha :)Basilikan såg typ frostskadad ut i morse ;) ... men ska fortsätta kolla på krukor, och hoppas det e lätt att hitta lådor som går att hänga :)

    SvaraRadera