onsdag 21 november 2012

Cheesecake anyone?

Jag skulle göra en pumpkin cheesecake till i morgon - märkte till min förtvivlan att det fanns smet kvar till nästan en till! Attans alltså, det var bara att börja smula sönder mer kakor och göra en botten och lite mer smet till cheesecake nummer två.  Vad sjutton ska jag göra med två ? 

Jag kommer att bli fet av all Thanksgiving mat. Funderar på att ge bort en - men tycker det är jobbigt att folk ska behöva äta min mat - tänk om det inte är gott liksom hahaha. Har lite fobi över att bjuda på saker som jag lagat. Dessutom är en cake sprucken och den andra har lite trådar av pumpan som jag missade att purrea ordentligt :)

Efter att ha stått och kladdat och ätit massa smet i ett par timmar så gick jag ner i källaren och tränade! Riktigt skönt faktiskt! 


4 kommentarer:

  1. Mmm, jag ska också göra en cheesecake till den thanksgiving middagen vi ska till. Inge pumpkin dock!! :)
    Den ser god ut!
    Ann

    SvaraRadera
  2. Skicka en hit! Det enda vi orkada laga idag var tacos :)
    No thanksgiving dinner här alltså...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tacos är en utmärkt ersättning för kalkon :)

      Radera