måndag 5 november 2012

Gabriella @ the Ark

Bad Erik att ta ett kort på mig utanför the Ark efter kvällens konsert :) Okay, får skylla mig själv som hade inställningen på filmning - blev bara kortfilmer inga foton hahaha! Hur som helst, vi var och kollade på Shawn Mullins. Tänker inte säga så mycket mera än att han är ta mig fasen helt jäkla fantastisk. Tror inte det går att hitta så mycket bättre och mer underhållande liveartister än vad han är! 


Okay, jag vet att de flesta inte är ett dugg intresserade av att lyssna på Shawn :) Men den här låten är bara så jäkla rolig :)  - Beautiful wreck. Innan han börjar sjunga den frågar han alltid " Do we have any beautiful wrecks out there". För två år sen såg jag Shawn live för första gången. Och det satt några tjejer framför oss då som blev som tokiga och bara skrek sig hesa när han ställde frågan.

Idag skrek tjejerna till höger om oss "thank you" efter den här låten och skrek sig hesa, gick inte att ta miste på att de identifierade sig hahaha. Har sällan sett sådan genuin masspsykos under en konsert :) 
En kille som satt längst fram idag fick bäras ut av vakter för att han var aldelles för överentusiastisk och inte kunde sluta visa sin uppskattning :) 





2 kommentarer: