torsdag 29 november 2012

... och hur vet jag att allt är möjligt?!

... och ingenting omöjligt! hahaha!
Om Lou Reed lyckas göra ett fantastiskt live album på senare tid, så är allt möjligt! Och det har han ta mig tusan lyckats med! Fattar ni hur stort detta är, efter att ha givit upp hoppet om hans förmåga att sjunga, - och tro mig, mycket (inte allt) som han har gjort efter 1979 har varit lite svajigt och mer prat än sång :) och  mycket har varit långt i från bra, speciellt live materialet. 

MEN "Animal Serenade" som spelades in 2004 i LA har ta mig tusan den bästa versionen av Sunday Morning som finns! Fasen vad bra och genuin den skivan är! Så bra att jag till och med köpt den, och hur ofta köper man en cd skiva nu för tiden liksom ;) 

Och jag menar det!!! om Lou Reed kan få till ett riktigt bra live album så är verkligen allt möjligt!!!!! ;) 
Shit vilken känsla alltså - ALLT är möjligt! 


.... och på tal om något helt annat - Vi vaknade strax efter 4 i natt av att brandlarmet tjuter!!! Vi rusar upp och Erik rycker ner larmet så det tystnar - tack och lov - det tjuter så högt så det förmodligen hade kunnat väcka döda. Vi hittar ingen brand eller ens ett uns vatten ånga, hur sjutton kan det bara gå igång så där?? Undrar om man kan stämma tillverkaren kanske ? ... ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar