fredag 5 april 2013

Friday & Beach 2013

I går blev det en helt underbar joggingtur, det var så varmt ute så det enda alternativet var att springa i linne :) ... första gången för i år, Lyckades nästan springa in i ett rådjur i går, det hoppade ut en halvmeter framför mig i skogen. Vet inte vem  av oss som blev räddast, men på nära håll var det ett ganska stort djur :) Efter det blev den ett hurtigt styrketräningspass - yeay!

I kväll är tacos som vanligt :) Pratar om att shoppa i helgen, fast kanske olika saker, jag vill shoppa kläder, Erik bil. Kläder är definitvt billigare hahaha. Jag har i och för sig lovat mig själv att inte shoppa kläder förrän jag gått ner de 5 kg jag lagt på mig över vintern.  - men man kan ju alltid shoppa en storlek mindre ;) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar