tisdag 23 april 2013

Tidningsrubriker hos Jay ...

Fattar inte att Jay Leno får sparken, hans tidningsrubriker är hutlöst roliga ju ;) I dag var denna lilla hund med - tydligen är detta en annons för hundskor - förstår inte alls varför det skrattas åt detta, små skor med lammhuvuden är väl näpet ?! ;)


På tal om ingenting så hörde jag just att sommaren i Michigan ska bli kallare än vanligt:) vilken glädje, förhoppningsvis innebär det att man kan gå ut mitt på dagen utan att svettas ihjäl :) Jag gillar sommar och värme, men att inte kunna vara ute mellan 12 - 19 utan att nästan få panik är ingen höjdare :) Kallare kommer inte beytda kallt utanförhoppningsvis mer behaglig värme :) 

2 kommentarer:

  1. Precis hoppas på att det blir perfekt värme för er skull:). Och nej jag fattar heller inte varför han har fått sparken. Eller jag visste faktiskt inte ens det (i och med att vi inte har tv nu för tiden) tills jag gick in här. Han är ju jätterolig! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tydligen så har han gigantiskt mycket tittarsiffror, MEN den yngre publiken känner inte till honom - så det är tydligen anledningen till att han får sluta. - har jag förstått det som i alla fall :)
      han är för gammal och de vill modernisera typ.

      Hehe, perfekt värme skulle sitta sååå fint :)

      Radera