torsdag 14 februari 2013

14:e Februari

Förra året tyckte jag att det var lite fånigt med alla hjärtans dag - kommersiellt helt enkelt, bättre att vara lite anti ;) ... enda till jag fick en fantastisk bukett rosor av Erik, sen visade det sig att flera bloggvänner var av samma åsikt, enda till de också fick rosor :)

Att bli uppvaktad med blommor är alltid trevligt.

I år har jag mognat lite ;) Jag har insett att en dag som handlar om att vara kärleksfull mot andra inte kan vara fel, kommersiell eller inte. Kärlek är alltid rätt.

Ikväll har vi vair ute och ätit på Connor O'Neills som är ett irländskt hak. Väldigt trevligt hade vi, förätter kostade halva priset så vi åt en friterad brie ost hahaha - eller vi boxade halva. Sen åt jag kål och cornbeef till middag och drack cider. När jag druckigt halva cidern kom servitören och frågade om vi ville titta på menyn för att beställa efterätter, - trodde jag - "yes sure" sa jag. Var inte speciellt sugen men om han envisades kan jag väl titta. Hahaha, han hade inte pratat om menyn, han hade tydligen frågat om jag ville ha en cider till :) Två cider på en timme är tillräckligt för att få lilla mig berusad. Nu har berusningen börjat gå över i alla fall:) ... Mysig kväll med spontant restaurangbesök :)

Puss & Kram till alla i cyberrymden och kom ihåg att vara tacksamma för allt betydelsefullt ni har i era liv :)

4 kommentarer:

  1. Detsamma till dig :). Låter som ni hade en jättemysig kväll. Och lite blommor är aldrig fel :)

    SvaraRadera
  2. Love is in the air :)

    SvaraRadera