tisdag 23 november 2010

Ljus :)


Vinterljus
Bild; Linkopings kommun
DROTTNINGBRON -  " Connection to earth"
Har förstått genom Facebook, Skype och media att det är rätt snöigt i Sverige just nu milt sagt ;) Vet att jag läste att Sverige skulle ha den kallaste vintern på tusen år eller något sådant!?

Slottsträdgården
Bild; Linkopings kommun
SLOTTSTRÄDGÅRDEN
En av de sakerna som jag verkligen uppskattar med Ann Arbor är att klimatet är något mildare även om det kan vara  väldigt kalla vintrar här också:) Jag har njutit av den ljumna hösten och hämtat energi genom att vara ute mycket i allt solsken vi haft ;) Jag är glad att man klarar sig med sommardäck i November, och att det faktiskt till ganska nyligen suttit fullt med folk på uteserveringarna! Jag är även tacksam över att det är ljusare några timmar mer på vintern än vad jag är van vid! Men Linköping har något som Ann Arbor inte har, som är bland det bästa med vintern i Östergötland - Vinterljus/Novemberljus! Det önskar jag att vi skulle ha här också :)!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar