måndag 25 april 2011

Blue

... känner mig deppig i dag :) Har haft en vårig och trevlig helg och så plötslig är det Måndag... Erik jobbar och jag är kvar ensam hemma ;) Jag har roat mig med att styrketräna och lyssna på musik :) ... självklar har jag valt nostalgisk musik som får mig att tänka på andra tider :) ... jag inser också vad jag har gjort i snart åtta månader ... hahahaha, vet inte om jag ska skratta eller gråta så gör lite av bägge hahaha :)

Jag har varit åtta månader i USA och gjort ...  !?!!!!!????!!!!!????!!!!???!!???!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Herregud, så jäkla skrämmande... det här är ju inte riktigt vad jag drömt om hahaha, att göra ingenting i åtta månader. Jag vet att det inte är någon idé att gräma mig över det nu ... gjort är gjort. Enligt LOA så är nuet bara ett resultat att tidigare tankar och beslut;) och NU kan man också förändra framtiden genom att tänka och handla annorlunda!

Måste hitta lite inspiration och självkänsla så jag kan attrahera förbannat roliga, välbetalda och utvecklande jobb;) ...

2 kommentarer:

  1. Förstår att det är ett arbete du tänker på när du skriver att du inte gjort något sen du kom till
    USA men du har varit aktiv på ett annat plan du
    har tagit dig för med andra roliga saker och skaffat nya vänner en sån här chans får man kanske bara en gång i livet så ta för dig och nu verkar du vara sugen på att ta tag i din nya karriär

    SvaraRadera
  2. Tack Maud :) Ditt sätt att se på saken var mycket mer fördelaktigt ;)

    SvaraRadera