torsdag 21 april 2011

Ohh yeah

Har lyssnat på Lars Eric Uneståhls mentala träningsband. Det är ganska lustigt hur likt det är LOA :) Han säger att man ska föreställa sig en tavla, på den ska man skriva något som kroppen ska uppfatta och ta till sig. Hans förslag är "Må bra", sen ska man föreställa sig ett ljus som sprider sig i kroppen varje gång man tar ett andetag, och ljuset är denna må bra känsla. En stor del är visualisering och känslor, och som sagt han har jobbat med elitidrottsmän:) Det var i alla fall en helt underbar avslappnande lycklig stund, som blev låååånnngggg eftersom jag repeterade vissa delar av bandet bara för det var så skönt att vara lycklig och avslappnad hahaha :)

Efter det så skrev jag ner i presens det jag vill ha, dvs "jag är så glad och lycklig över att jag har.... " och sen beskrev jag hur jag känner mig som har allt detta :) Blev fyra sidor :)

Det konstiga var att när jag var klar så känns det bara så konstigt... nu ska jag kolla jobb annonser... när det redan känns som jag har min drömkarriär haha:) Framtida Gabriella krockar med Nutida Gabriella :) Det känns som om något magiskt borde hända på en gång!

1 kommentar:

  1. Du är verkligen inne i en utvecklingsfas. Det är bra, och L-E Uneståhl är mycket duktig.Peson som jag jobbar ihop med jobbade tillsammans med honom under en tid. En bra läromästare!

    SvaraRadera