onsdag 20 april 2011

Oh baby I was afraid before But I'm not afraid anymore

Rädsla är något som verkligen håller folk tillbaka... det finns massor att vara rädd för, or not ;) allt är en fråga om inställning :)

I dag har jag gjort något som jag aldrig trodde jag skulle göra, något som känts som att vad som än händer så kommer jag aldrig att göra DET :) Och det var inget jag gjorde med flit heller, utan det måste ha varit LOA ;) hahaha Om det någon gång skulle ske så föreställde jag mig hur hela världen skulle rasa... Men det konstiga är att världen inte rasade, den gungade inte ens... Men jag fick ett annat perspektiv på saker och ting. Vi är alla människor, och tiden får saker att förändras.
Låter jag flummig, JA. Överdriver jag dagens händelse, kanske :)

But HEY, it's my blog and I rule :)

2 kommentarer:

  1. Inte denna helg... men nasta lordag, da ar det dax! :) Cant wait!!!

    Nu blir jag ju lite nyfiken har... vad var det du gjorde for nat?? :)

    SvaraRadera
  2. Jag är rätt bra på gåtor men den här kan jag inte
    lösa något som du aldrig skulle göra med flit
    men som ändå kan ske ?
    Innan jag lägger mig ikväll måste jag veta vad
    DET är

    SvaraRadera