lördag 11 december 2010

Idol 2010

Vi har följt svenska Idol 2010, och in i det sista så hoppades jag att Minnah skulle vinna:) Båda är värdiga vinnare, men Minnah berör mer än Jay.

När jag lyssnar på musik så är det just sångarens nyanser i rösten och sättet att sjunga som avgör om det är intressant att lyssna på. Om det bara var sångröst skulle inte Lou Reed vara min största idol :) Jag kommer att sakna Idol i alla fall, det har varit vårt Fredagsnöje:)
Efter Idol så körde vi singstar:) ... och vrålade till Queen och Bonnie Taylor :) Varför Erik ALLLTID vinner över mig när vi sjunger Belinda Carlisle's "Heaven on Earth" är ett mysterium, hon var min första Idol och jag kan låten utan och innan;) Dessutom är jag tjej vilket borde göra att min röst passar bättre med hennes :) Men han lyckades vinna i går igen, attans!! ;)

1 kommentar:

  1. Kan avslöja att jag suger på Singstar. Fel på Singstar eller på mig =P

    SvaraRadera