torsdag 16 december 2010

Kallt

... vi har kallt här, minus 17 grader! Brrr, grannen har sin gamla Toyota på tomgång så den värms upp ca 30 minuter varje morgon.... de kommer ursprungligen från Californien, det säger ju allt ;)

I dag ska jag hoppa in i duschen, sedan ta mig till bibblan - gå ner till bibblan och lämna tillbaka dvd skivor - som vi ändå inte kunde spela upp för att de är regionskodade ;( Sen ska jag köpa frimärken :)

... efter det ska jag hämta upp Sandra, och vi ska på International Neighbors månadsmöte i dag; där temat är Zumba :) hahaha det ska bli spännande. Efter det ska vi försöka ta mig oss shoppingmallet och shoppa pyjamas så jag inte behöver frysa på nätterna:) Sexiga små sidennattlinnen i all ära;) men med massa  minusgrader och tunna väggar behövs något mycket varmare:) 
(I går lyckades jag äntligen shoppa en jacka jag kan ha för promenader och mer vardagsaktiviteter, hade med mig två korta skinnjackor och en lång kappa med pälskrage från Sverige. Så det blev en dunjacka från Tommy Hilfiger men till H&M pris ungefär ;)

I kväll kanske vi ska till The Ark, beroende på om Sandras man fick tag på biljetter i går kväll ? ;) ... det rullar på här i Ann Arbor :)

1 kommentar:

  1. Hejhej!

    Hittade visst hit genom en annan blogg... alltid kul att hitta fler att lasa!
    Vad gor du har i staterna? har du vart har lange?

    Hade fint!

    SvaraRadera