torsdag 18 oktober 2012

Gymmet :)

Våren för ett och ett och ett halvt år sen bestämde jag mig att börja träna hårt och på allvar. Jag tränade ca två timmar i stort sett varje dag till en början och fick lite resultat :) Jag satte upp mål och skrev upp allt jag tränade på bloggen som " Veckans Träning". Jag var med i olika bloggutmaningar och tränade jättemycket och trivdes med det.

Sen jag slutade med " Veckans träning" så har jag inte hållt reda på hur mycket jag tränar och inte heller satt upp några mål, självklart går det ju utför med en sådan dålig planering. Sen tar ju jobb och plugg en hel del tid också förstås.

Jag har dock inte lagt av med att träna, det blir kanske mellan 3-5 joggingturer i veckan och 2-4 gympass :) Men känner endå att det vore underbart att strukturera upp det hela och sätta upp mål! Jag vill vara supertränad innan året är slut!!!
Så då är frågan, vad är den roligaste och effiktivaste träningen för mig ? Och hur mycket behöver man variera sin träning egentligen? 



En bild från dagens träning i vårt källargym:) Kör med bänk och hantlar, that's it liksom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar