onsdag 17 oktober 2012

Svar på kommentar


Fick en kommentar på inlägget där jag beskriver hur det går när jag kör hem och Erik retar mig för min bilkörning:

- Jag tycker att din beskrivning av Eriks beteende inte förmedlar humorn och glimten i ögat som jag /antar/ var där. ;)

 Jag vill bara säga att jag håller med. I bland blir det lite svårt att förmedla undertoner och sinnestämningar i en blogg. Och jag är superbra på att få något att låta annorlunda än vad jag egentligen menar - har gjort bort mig några gånger och märkt att jag fått ett helt annat gensvar än vad jag tänkt mig. Kanske lite också för att jag har världens sämsta humor - ingen fattar när jag skämtar!

Hur som helst, Erik har världens underbaraste humor, och ingen kan få mig att skratta som han kan:)  Han har alltid glimten i ögat och vet verkligen hur han ska kunna reta mig till jag nästan spöar upp honom :) Han är skitrolig helt enkelt, ibland lite rå och sarkastisk, precis det jag gillar!!!  Vi gillar att reta varandra, men vi vet var gränsen går och vi retas aldrig så någon blir sårad, utan har bara väldig skoj ihop :)  ... som sagt, inte alltid det framgår i bloggen - och vill bara förtydliga det! 

2 kommentarer:

  1. Hej, gullet!
    Har inte varit har inne pa ett tag och fy fasen vad fint du fatt? Gillar ju sjalvklart att de dar UofM fargerna ar borta... :0) Verkar som ni har det bra... Ville bara checka in... Kanske kan vi ta en lunch pa IKEA nasta gang jag ar i stan?

    Kramen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hellllooooo :) Hahaha, vem vet U of M färgerna kanske kommer tillbaka - är inte helt nöjd med nya designen, men var i stort behov av förändring :)

      Ja, lunch låter kanon, hör av dig när du planerat in IKEA, vore superskoj att ses igen :) Kram!

      Radera