onsdag 31 oktober 2012

HaPPy HaLLoWeeN

Jag och Erik är tråkiga och dissar Halloween, helt ock hållet :) Vi släcker utelampan så inga ungar kommer och spökar. Istället gick vi ut och sprang i duggregn och mörker hahaha. Hade föredragit att slagit på stort och pyntat upp huset, lagat lite halloween mat, bjudit över några folk och klätt ut oss :)  Men, men, nu blev det inte så - men är vi kvar nästa år så jäklar, då ska det firas :) ... känns som jag missar något när jag bara skippar allt. Tittar avundsjukt på alla andras pynt ;)


Det här huset ligger på samma gata som min Onsdags klients hus. Någon tar Halloween på allvar ;) Jag promenerade förbi här med klientens hund, hahaha, den vägrade gå förbi det här huset utan vi fick vända!( - inte lopphunden, utan en annan vovve.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar