torsdag 16 juni 2011

Åhh

The Go Go's spelar ikväll ca en  och en halv timme bort... och lilla avtrubbade jag har ju inte köpt biljetter. Tiden bara gick och gick, och vips är det idag de spelar! Konserten börjar om en och en halv timme... Erik är kvar på jobbet och sitter i möte en stund till. Inser att det är för sent att åka dit,,, åhhh. De låter så bra på youtub, shit vilket liveband :) Och jag kan alla låttexterna :) Får trösta mig med att Ann Arbors sommarfestival börjar i morgon och det är massor med musik på gång då och överhuvudtaget i dessa trakter :) Och förhoppningsvis blir det Nashville och Graceland i sommar med massa musik :) För att inte tala om ElvisFestivalen i Ypsi :) ... och sorry Frisk, den är dagarna innan du kommer så du får inte uppleva det, vet att du e väldigt nyfiken på Ypsilanti ;) Och om du fortfarande läser min blogg så är jag skitglad att du kommer :) ... hahaha, nu har jag muntrat upp mig själv lite i alla fall :)

3 kommentarer:

  1. Missa Go Go's, det var värst. Jaja, du får offra lite om jag ska missa Ypsi... :)

    Ser fram emot besöket, har bara kvar att hitta ett lämpligt hotell i New York. Är inte helt enkelt då man inte känner stan...

    SvaraRadera
  2. hej
    nu har jag äntligen hittat hit! Kul att du både vill och inte vill att folk ska läsa. Den psykologiska formulering tilltalar mig. Ikväll blir det Hunnebergsröj på stan! Hoppas det går bra med träningen. Tänkt på att viss motion gör vissa kroppsdelar större istället för mindre! Min rumpa blir mycket större ibland o ibland minskar den. Kan vara bra att ha i åtanke när man vill komma i ett par favoritjeans.
    Jag återkommer
    Harriet

    SvaraRadera
  3. Hej Harriet! Kul att du läser :)

    Hunnebergsröj låter nästan lite farligt :) ... kan nästan föreställa mig hur vilt det går till ;) Är lite avundsjuk, hoppas ni får skoj !

    Ok, min röv behöver inte bli större... skulle dock inte tacka nej till större byst ;) Har du några hemliga knep för den perfekta kroppen, så hit med dem ;)

    SvaraRadera