onsdag 29 juni 2011

Top of the Park :)

På kvällarna under sommarfestivalen i A2 så har de massor av gratiskonserter :) ... mycket trevligt :) I kväll var det bland annat någor latinoband som spelade, de var ruggit bra och tankarna gick till Santana ;)


Vi provade också på lite vinprovning och fick prova tre olika franska viner, ett vitt ett rött och ett rose :) De var riktigt bra alla tre och kostar runt 15 dollar flaskan, jämfört med Traders Joes 3 dollar flaskan hahaha. Sen efter det så ville Anna bjuda på ett glas och skickade iväg sin make för att köpa ett glas vin till, han fick tydligen två glas till priset för ett. Gissa vem som var mest berusad? Jag kan inte dricka mer än tre glas i stort sett. Var tvungen att lämna en del av det sista och köpte en kaffe på Starbucks och promenerade hem när musiken  tystnat ;) Anlednngen til att att de andra var mer nyktra var att de gick hem väldigt tidigt och den tjejen som hängde kvar med mig hade precis fått  reda på att hon var gravid, så hon drack förstås inte. Och klumpiga jag kunde inte låta bli att titta på hennes mage och kasta ur mig att hon var gravid då hon drack cola istället för vin hahaha:) ... och det visade sig att hon var det också, men egentligen inte ville gå ut med det än. Gissa vem som kände sig lite dum... När ska jag lära mig att folk inte behöver dricka utan att jag ska kräva anledning, herregud!!

Jag, Anna och Veronika.


Hur som helst, det var en vacker och trevlig kväll :)

2 kommentarer:

  1. Mysigt! Jag gillar "latino" misik..:) sanna harliga rytmer!

    SvaraRadera
  2. musik, ska det ju sjalvklart sta..haha!

    SvaraRadera