torsdag 16 juni 2011

Hur slut ...

Hm, dags för nya skor kanske, ser ni hålet vid
stortån ?
blev jag inte av min powerwalk hahaha :) När jag kom hem så var jag helt röd/lila i ansiktet. Anledningen till detta är att det pratas om åska och regn idag. De har visserligen fel ca 14 av 15 gånger, men himlen var mörk och jag vet hur lurigt vädret kan vara här. Åskan och blixten kan vara ett par sekunder bort utan att du hört något innan. Rätt var det är så är den ett par meter bort utan att du är beredd, och det vill jag inte vara med om mitt ute i skogen. ( Okej då, parken)

Men jag kollade satellitbilden och fram till klockan tolv verkade lugnt, så jag chansade och gav mig ut :) Men för att vara på den säkra sidan så joggade jag halva vägen haha. Jag och att springa går inte så där superbra ihop ;) Jag har styrketränat och gjort en del pilates, men kondition är inte min starka sida :) I lurarna hörde jag Mia Törnblom prata om att man ska bemästra sina rädslor eftersom de hindrar ens utveckling :) Men hey, jag pressade mig själv till att springa, det hade jag aldrig om jag inte varit åskrädd :) ... så rädsla kan vara stimulerande ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar