torsdag 28 oktober 2010

Lördagsölen, & Söndagsölen & Måndagsölen....

Innan vi flyttade hit lovade jag att göra ölrecensioner till en kär vän i Linköping :) Det är nämligen han som gjort min make till en ölsnobb! ;) Erik drack nästan aldrig öl fram till något år sen då han började bli bjuden på öl som hette Nils-Oskar, trashy blonde och Gud vet allt ;) ... Så Erik och vår vän drack ofta öl tillsammans som de satt och smuttade på och lovordade :) ... När vi flyttade så skulle detta ölsnobberi ta slut :) ..för att de inte skulle bli allt för ledsna lovade jag då att det Erik drack skulle recenseras :)

Nu är det så att Erik förutom det jag tidigare recenserat bara dricker lokalodlad öl ;) ,,,
Så Frisk... det är det här som numer flyter i Eriks ådror =)

Tyvärr vet jag inte hur de smakar eftersom jag inte dricker öl. Men den har tydligen klassat ut ALLT ANNAT så jag antar att den är mycket delikat :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar