onsdag 27 oktober 2010

Shopping

I dag bestämde jag mig för att det var dags att shoppa eftr nästan två månader i USA! Därför begav jag mig till Ann Arbors enda shoppingmall - Briarwood! Jag trodde att det skulle finnas hur mycket fint som helst!  Faktum var att  det enda vettiga jag hittade var Macy's, Forever 21 och GAP. Det fanns några till potentiella affärer men det var lite för mycket ungdoms-trash stil över dem:) enligt kartan skulle det finnas fler intressanta affärer, bland annat Banana Republic men jag lyckades inte hitta dem. Jag hittade tyvärr inga byxor - vilket var mitt mål :)

Jag shoppade lite smink i alla fall. Det är både billigare och bättre utbud än Sverige. Kötpte ett set med läppglans och läppstift från mitt favomärke - BareEscentuals.

Det smakar gott också ;) ... och så pirrar det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar