torsdag 21 oktober 2010

Thursday

Jag förstår inte hur jag kan ha så fullt upp trort att jag inte har ett jobb !? De senaste dagarna har bara rusat förbi. På morgonen har jag skjutsat Erik till jobbet. När jag kommit hem har jag plockat undan lite, chattat/surfat och försökt antingen promenera eller köra ett pilates pass - efterföljt av dusch och lunch. Sen är det alltid något som behöver handlas, fixas eller något med international neighbors :) Sen är det bara att laga mat och hämta Erik.

Fick även reda på att min kära syster har fått ett coolt datanördjobb i arbetslöshetens England! Jag är så glad och stolt för hennes skull!

Fick tyvärr även väldigt dåliga nyheter från Sverige i går, och mina tankar och sympati går till I & A! Finns det något som vi kan göra för er så ställer vi upp! Tyvärr har vi svårt att ringa då våra mobiler bara kan ringa till fasta svenska nät. Våra tankar finns hos er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar