söndag 24 oktober 2010

Saker jag saknar

Det är några saker som jag inte lyckats hitta här i USA otroligt nog :) ... som jag faktiskt saknar ... Saker som står på min önskelista i jul ;)





Jag har inte lyckats hitta såpa! Det mest miljövänligaste jag hittat är rengöringsmedel gjorda på apelsinskal, vilket jag inte vil!l använda! Bläää fruktskal liksom ;)








Hur kan man klara sig utan kinesisk soya?! Har bara hittat sådan där blek japansk, och den smakar ingenting! Jag måste leta reda på en asiatisk matbutik helt enkelt!




   Har inte hittat mannagryn heller. Jag som älskar gröt :) För att inte tala om mannagrynspudding :)
Men jag ska leta vidare, mannagryn borde finnas :)                

1 kommentar:

  1. Det här skrev du ju evigheter sen, så du har säkert hittat nu. Men mannagryn heter Cream of Wheat. Det är exakt detsamma! Jag provade ett par äckliga gryner innan jag fattade det... :-D

    SvaraRadera