fredag 29 oktober 2010

Slut som människa :)

Jag har sprungit runt i affärer hela dagen!!! Kul, men jobbigt! Åkte till Arborland, shopping område i södra Ann Arbor! Jag hittade faktiskt jeans!! ... på Old Navy för 30 dollar, ca 210 kr. Skitsnygga, kanske lite lågt skurna, mina love handles åker ut lite hahaha men annars passar de super! Sprang runt och kollade efter dörrmatta, underlägg att ha på bordet, skosnören, mat! Jag hann inte med allt! Allting tar sån tid eftersom allt är STORT, det tar tid att hitta, allt är utspritt, det tar tid att åka. Och eftersom jag inte är den enda som åker så är det en del trafik!

Anledning till shoppingmanin är att vi försöker bunkra upp lite grejor eftersom Andrej vill ha tillbaka sin bil när han återkommer från semestern Söndag morgon kl 6!  Det kommer bli sorgligt att skiljas från Hondan (som jag tidigare i min okunskap kallat Toyotan hahaha) Det har varit underbart att ha bil! Men det ska väl inte dröja länge innan vi också har en pärla ;)

Den här helgen är det Halloween som är en jättestor helg i USA. Vi tänkte försöka oss på att göra egna pumpalyktor :) ... men jag missade att köpa pumpor:( Kanske hinner i morgon!

Nu är det snart dags att hämta Erik och köra tacofredag med Idol (ska bespara er foton denna gång haha).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar